Розмір шрифту:
Маркетингові стратегії розвитку інноваційного потенціалу авіапідприємств в умовах кризових трансформацій
Остання редакція: 2023-04-26
Аннотація
В науковому досліджені визначено кризові трансформації українського ринку авіаційних та суміжних послуг, з якими стикнулись вітчизняні авіакомпанії. Автором запропоновано сукупність маркетингових стратегій розвитку інноваційного потенціалу авіапідприємств, до яких віднесено стратегії міжнародного проникнення, ринкової атаки, оборони, відступу, диверсифікації, брендингу, інформаційно-цифрових інновацій в обслуговуванні та зростання. Визначено характер кризових впливів, умов та результативності реалізації інноваційного потенціалу авіапідприємств при застосуванні кожної маркетингової стратегії
Ключові файли
авіація, інноваційний потенціал, маркетинг, маркетингова стратегія, ринок
Повний текст:
PDF