Конференції Національного Авіаційного Університету, АВІА-2023

Розмір шрифту: 
Маркетингові стратегії розвитку інноваційного потенціалу авіапідприємств в умовах кризових трансформацій
Анна Шевченко, Віталій Смілянець

Остання редакція: 2023-04-26

Аннотація


В науковому досліджені визначено кризові трансформації українського ринку авіаційних та суміжних послуг, з якими стикнулись вітчизняні авіакомпанії. Автором запропоновано сукупність маркетингових стратегій розвитку інноваційного потенціалу авіапідприємств, до яких віднесено  стратегії міжнародного проникнення, ринкової атаки, оборони, відступу, диверсифікації, брендингу, інформаційно-цифрових інновацій в обслуговуванні та зростання. Визначено характер кризових впливів, умов та результативності реалізації інноваційного потенціалу авіапідприємств при застосуванні кожної маркетингової стратегії

Ключові файли


авіація, інноваційний потенціал, маркетинг, маркетингова стратегія, ринок

Повний текст: PDF