Конференції Національного Авіаційного Університету, AVIATION IN THE XXI-st CENTURY 2022

Розмір шрифту: 
ЖУРНАЛІСТИКА В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОГО МЕДІАПРОСТОРУ
Олександра Віталіївна Тверда

Остання редакція: 2022-10-06

Посилання


1. Бабак А. Як публікувати контент від очевидців подій: поради журналістам [Електронний ресурс] / Артем Бабак // MediaSapiens. – 2016. – Режим  доступу:  http://osvita.mediasapiens.ua/mediaprosvita/how_to/yak_publikuvati_kontent_vid_ochevidtsiv_podiy_poradi_zhurnalistam/

2. Беляєва Я. Реклама медіа в соцмережпх: 12 порад від  головного редактора Meduza Галини Тимченко [Електронний ресурс] / Яна Беляева // MYMEDIA. – 2015. – Режим доступу: http://mymedia.org.ua/articles/media/sovetoy_timchenko_po_sotssetyam.html

3. Вардль К. Перевірка створеного користувачами контенту (СКК)[Електронний ресурс] / Клер Вардль // Посібник з верифікації. — 2014. – Режим доступу: http://texty.org.ua/pg/chapter/Oles/read/55735/56020

4. Вишневська І. Особливості використання інформації соціальних мереж в інформаційно-аналітичній діяльності [Електронний ресурс] / Ірина  Вишневська // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І.  Вернадського. – 2015. – Вип. 41 – С. 521–530. – Режим доступу: иhttp://nbuviap.gov.ua/images/konferenciya/2015/Vushnevska.pdf

5. Городенко Л. М. Нові медіа: журналістика чи комунікація? / Л. М. Городенко // Current issues of mass communication. – 2013. – Issue 14. – С. 65–69.

6. Данько-Сліпцова А. Нові медіа: історія, типологія / Анна Данько-Сліпцова // Український науковий журнал «Освіта регіону». – № 1–2. – 2014. – С. 80–85.

7. Засурський, Я.М. Комунікація у суспільстві знань. 2018-2021 / Я.М. Засурський. – К.: МедіаСвіт, 2021. – 296 с.

8. 3. Вартанова, Є.Л. Editorial [Про підходи до сучасних медіасистем]/Є.Л. Вартанова // Меді@льманах. – 2014. – № 2. – С. 8–9.

9. Шевченко В. Конвергентність як основна ознака сучасних медій / Вікторія Шевченко // Кросмедіа: контент, технології, перспективи : колективна моногр. / за заг. ред. д. н. із соц. ком. В.Е.Шевченко; Інститут  журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка. – Київ: Кафедра мультимедійних технологій і медіа дизайну Інституту журналістик–и Київського національного університету імені Тараса Шевченка, 2017. – С. 8–17


Повний текст: PDF